dinsdag 15 maart 2016

Snater


Craft Your Day, was het motto hier de afgelopen week. :-) Eerst was ik zelf niet fit. Je hangt wat in een stoel en haakt wat. Daarna was jongste dochter een paar dagen thuis. Dan maar weer gezellig erbij gaan zitten met een haakwerkje. En zo kroop kleine Snater uit mijn haaknaald. 


Hij zat zo gezellig bij mij en keek waar ik mee bezig was. Af en toe snaterde hij wat. 's Avonds deed ik gezellig een waxinelichtje aan. Dan keek hij aandachtig naar het schijnsel.


Tot gisteravond. We gingen even naar onze nieuwe buren, om de vorderingen in het huis te bekijken. Het aardigheidje dat we mee zouden nemen, had ik gedachteloos even bij Snater neergezet. Snater was niet meer te houden. Ik kreeg 'm met geen mogelijkheid weer terug op z'n eigen plekje. Ach ja, ik snap het wel, een kuiken en een ei, die haal je toch niet uit elkaar...
En laten de buren nou een heel lief klein dochtertje hebben. Ze schrok zo van de bel dat ze begon te huilen. En wij hadden gelukkig Snater mee, om het snel weer goed te maken. ;-) 


Maar ik....  ach ik mis Snatertje wel, al zal ik 'm vast nog wel weer eens terugzien! Het hoekje, wat ik eerst ook zonder Snater gezellig vond is nu zo leeg. 

Snater is gemaakt naar het gratis patroon van My Krissie Dolls

21 opmerkingen:

  1. Oh, ook al ziek geweest ... Maar als je nog een beetje op de bank kunt hangen en wat kunt haken is het nog wel uit te houden. Tja, en nu is Snatertje weg gegeven.. Er zit maar één ding op en dat is een Snatertje 2 haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snatertje is echt een lieverdje! Wat zal het buurmeisje daar blij mee zijn. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wat een droppie met zijn sjaaltje!
    Tsja, nu moet je toch echt nog een Snatertje haken ;-)
    Hopelijk is iedereen bij jou weer uit de lappanmand?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoepje! Ik kan me voorstellen dat je 'm mist. Je buurmeisje is er waarschijnlijk heel erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje en wat een lieve kleurtjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke snater ,echt grappig met het sjaaltje ..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super lief, wat zal je buurmeisje er blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverd zeg, je hebt leuk garen gebruikt en dat halsdoekje echt super leuk. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier zijn ook zieke kipjes, daar heb ik het druk mee, zo doende heb ik geen tijd om te haken.
    Wat een leuk snatertje, ook de foto's zijn zo enig te volgen met je verhaaltje erbij.
    Liefs,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, what a darling! The handkerchief is a brilliant touch.
    Amalia
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hopelijk zijn jij en jouw dochter weer helemaal opgeknapt.
    Snatertje ziet er schattig uit. Welk garen heb je hiervoor gebruikt? Het plekje van Snatertje is nu wel wat leeg.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haak er nog maar een snatertje bij zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zeg je dat leuk; hij kroop uit je haaknaald..
    Hier ook zieken gehad, jij kon zo nog een beetje uitzieken ook toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. beterschap en maar gauw een tweede haken

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hartstikke leuk jou snater,en je verhaal
    er komt vast nog wel een snater want ze zijn zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haak er nog maar snel een snatertje bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super sweet! Also the other things are really pretty (notebook, doily, lantern..). Happy weekend greetings, Nata

    BeantwoordenVerwijderen

  18. so cute the little goose... ciao AnnA

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind Sientje echt een lieverd.

    BeantwoordenVerwijderen